En ta-det-lugnt-vecka

Idag är det bättre! Jag är fortfarande jättetrött, men mår överlag fint! Det är mycket på jobbet med korta deadlines på illustrationsuppdragen (fick texten i förmiddags och illustrationen ska vara klar imorgon... *svettas och får panik* haha ;))

I alla fall så har jag bestämt att denna vecka är en vecka fri från träning. Jag har ingen ork just nu och vill "vila lite från det", om ni förstår vad jag menar? :) Jag vill samla energi till att vilja istället för att tvinga mig själv.

Men självklart kommer det bli träning om jag känner för det! Jag vill bara sätta denna vecka som "fri" så att jag inte får dåligt samvete om träningen uteblir, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0