Midsommarlunch

 

Glad midsommar på er alla!
Jag tillbringar min midsommar hemma (haha, har egentligen aldrig riktigt firat midsommar om jag ska vara ärlig!), men det är fint ändå! :)

Till lunch blev det lite plock - mammas jättegoda sillröra, toppat med brynt smör (MUMS!), lite chevré, ägg med grädd-och kvaiarröra, rökt lax med pepparrotsvisp och apelsingravad regnbågsfilé med egengjord gravlaxsås (som faktiskt blev fantastiskt god sötad med sötströ istället för socker ;) - det var bara dillen som fattades!)

Hoppas ni får äta mycket gott ikväll! Själv har jag precis rört ihop ett kryddsmör med smak av vitlök och chili, som ska ätas till en saftig bit enrecote!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0