Min dag

 

Hej på er! Hoppas att eran dag har varit bra :)

Idag på morgonkvisten var mitt andra löpträningspass för denna vecka - med 15 minuter PW som uppvärmning, 25 minuter löpning och 10 minuter PW som avslut. Det gick lite tyngre att springa idag - tungt med kondis och andning, men relativt pigga ben :D

Väl hemma blev det träning av armar (17x4 armhävningar, 20x4 dips och 30x4 tricepsextensions!).

Det var imorse innan jobbet! Nu är jag hemma, har ätit middag och väldigt väldigt trött, haha! Längtar till sängen - och imorgon har jag en välförtjänt vilodag från löpning och PW :) Det ska bli skönt!!!

Och på fredag är det vägning igen, hörrni! Jag är nervös. Nervös för jag kanske kanske kanske är under 70! Oj oj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0