Mina födelsedagspresenter

 



Åh jag blir så less på mig själv
när jag glömmer. Jag har otroligt dåligt minne, haha, och i morse insåg jag att jag hade glömt att blogga igår! Ingen skada sked, men men ;)

Jag ville i alla fall visa er vad jag fick i födelsedagspresent! Denna fantastiska jacka fick jag av min mamma. Ser ni att den är i samma stuk som mina älsklingsträningsbyxor? ;)

Märket är Björn Borg och den är SÅÅÅÅ skön! Det är som att inte ha på sig någonting alls, men ändå skyddar den fantastiskt bra mot blåst, står emot vatten samtidigt som den transporterar bort svett och andas :) Älskar den! Ni kan ju bara tänka er hur snyggt jag matchar när jag är ute och löptränar om mornarna, haha!

Vill ni klicka hem eran egen så kan ni göra det här!

 

Jag fick också Katrins nya LCHF-kokbok "LCHF för alla i familjen" av min lillasyster! Verkligen uppskattat då det just nu är min stora favoritbok när det kommer till matlagning :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0