Pannkakor med smak av english toffee

 

Oj oj oj vad gott detta blev till en lite tidig lunch! :) Jag droppade i några droppar Sweet Drops med smak av English Toffee i min pannkakssmet idag. Behöver jag skriva att det blev gudomligt? Nä, tänkte väll det!

Idag åt jag mina pannkakor utan tillbehör - lika gott det :) Nästa gång vill jag ha vispad grädde och hallon till mina English Toffee-pannkakor. Kommer att bli så jädrans gott!

Sweet drops finns i flera olika smaker och går att köpa på LCHFklubben! Klicka in er på shopen, eller traska iväg till någon av de två butikerna i Stockholm, vet jag!

Själv så har jag smakerna English Toffee och Berry hemma. Båda lika goda att smaksätta med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0