Pannkakor!

 


Åh vad jag är glad att jag äter enligt LCHF. Det är så fantastiskt att man kan äta så mycket gott, må så jädrans bra och samtidigt gå ner i vikt :) Just gotta love LCHF! ♥

Jag utgick från Bakasockerfritt's recept när jag gjorde dessa - överlägset bästa pannkaksreceptet när det kommer till LCHF. Och, ja, jag har testar en hel del ;) Detta är EXAKT som pannkaka. Tunna och svingoda!

Recept för 2 personer

4ägg
2dl grädde
4msk mandelmjöl
3tsk kokosmjöl
3tsk fiberhusk
1,5 tsk bakpulver
Sötning (jag använder Sötströ!)
Salt

Vispa ihop alla ingredienser, hetta en stekpanna och stek med ett tunt lager smet i smör.
Servera med det du gillar! Idag hade jag smör och sötströ (bästa! älskade det när vi åt pannkakor som inte var LCHF också!). Annars så är det ju fantastiskt gott med hallon och grädde med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0