Tack Katrin!

 

 

Jag vill tacka Katrin Zytomierska för en FANTASTISKT bra LCHF-kokbok! Allt ser så inbjudande och gott ut. Med enkla recept som man verkligen vill laga! Jag brukar ha svårt för kokböcker just av anledningen att mycket ser "okej" ut, men det finns inte mycket man faktiskt kan tänka sig att testa. Men inte denna! I stort sett allt i boken ser jag fram emot att testa på :)

Hittills har vi ätit tre rätter ut Katrins nya bok - och fler blir det så klart!!! :) Det vi har ätit hittills är detta:

 


Sparrissoppa med krispiga parmachips
(vi använde vit sparris istället för grön, dock!) ååååååååååh jag dör så gott det var!

 

Kycklingcarbonara (vi hade blomkålsris som tillbehör istället för nudlar)

 

Tom Kah Gai (soppa med bla. kyckling, champinjoner, chili, kokosgrädde)

Ikväll testar vi på de Italienska köttbullarna i tomatsås och SOM JAG SER FRAM EMOT DET! Alla rätterna här ovan har verkligen varit SUVERÄNA, tycker jag! Absolut tre ny favoriträtter!

Så tusen tack Katrin för en grymt bra bok! Och nej, jag tänker inte lägga ut några recept - jag tycker att ni ska göra er själva en stor tjänst och beställa hem / gå och köpa "LCHF för alla i familjen"! NU! DIREKT! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0