En ny vecka med PF

 
Hej hopp! Igår kickade jag igång en ny, härligt vecka med periodisk fasta! Det känns GÖTT! 
Det behövs nog också för att få mig på banan igen efter helgens godisfrossa, haha! :)

I helgen insåg jag vad läskigt det är med socker. Jag har verkligen mått SKIT. Ont i magen, illamående, "bakiskänslor", så fruktansvärt trött och helt slutkörd. Dessutom så har jag varit på ett USELT humör. Och det på grund av godiset jag åt. Jag tycker det är hemskt vad det gör med kroppen.
 
Det var med en stor lättnad jag vaknade igår och tänkte att "så jävla skönt att gå tillbaks till LCHF nu, och få må GRYMT BRA!". För det gör jag verkligen, hela dagen igår var så lätt, så härlig och underbar. Kolhydrater = ingen energi och ork, det bara DRAR NER MIG! LCHF = massa energi i överflöd och gör så att man bara känner sig så BRA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0