Helgfrukost är den bästa frukosten!

 
Så här såg dagens frukost ut. Väldigt rund!

Jag gör just nu allt som står i min makt för att INTE bli förkyld. För ja, jag känner den komma krypande, den där förbannade förkylningen...!
 
Det rosa i glaset är c-vitamin brustablett med smak av blåbär! Nu har jag verkligen noll koll på om det är ok eller inte i LCHF-syfte, men just nu så struntar jag i det. Allt för att slippa bli tussig!
 
Jag gurglar saltvatten, jag äter ipren, jag vilar, jag tränar inte och jag dricker KOPIÖSA MÄNGDER vatten. Jag ska ju pierca mig på tisdag. Ska man pierca sig ska man inte vara förkyld. HOPPAS HOPPAS att jag kan mota förkylningen så att den inte kommer lagom till tisdag. Snälla snälla söta vänta tills på onsdag i alla fall! Håll tummarna med mig!
 

Kommentarer
Postat av: ♥ LILLADOCKAN ♥

Frukost överlag är det bästa som finns! Jag brukar dagdrömma om frukost när jag sitter och äter middag ;)

Har precis varit och handlat ingredienser till frallorna så till veckan ska vi baka enligt ditt recept, kommer nog att bli hur bra som helst. Idag äter vi LCHF-plättar till middag, det är nog bland det godaste jag vet :D Har du testat det?

Du måste för övrigt spana in min blogg idag. Köpte en klänning på loppis igår och den påminner en smula om den som du visade för mig. Kan inte låta bli att tänka på dig när jag ser den. Var du förresten och provade den snordyra jättesnygga klänningen? Let me know hur det gick i så fall :)

Svar: Haha, jag är exakt likadan när det gäller frukost - brukar också längta efter det när jag äter middag! :)
Hur blev frallorna förresten?! Gillade ni dom?
Och plättar! Jag vill ha recept! Har testat några olika recept men det har inte känts bra hittills!

OCH jag såg klänningen! FY FAN VAD FIN?! Måste börjar springa lite på loppis tror jag :D Jag har varit och känt på klänningen några gånger, men har inte vågat prova den ännu, haha. Jag har som mål att gå ner 6 kilo till, och det skulle vara dumt att köpa en så dyr klänning om jag ändå kommer att bli smalare :) Jag får helt enkelt hålla tummarna att den finns kvar om några månader :)

Kram på dig!
Sofie Marklund

2013-03-24 @ 18:08:38
URL: http://denlilladockan.blogg.se/
Postat av: ♥ LILLADOCKAN ♥

Haha, vad bra att du påminde mig om frallorna. Jag vet inte varför men vi har helt glömt bort att göra dem :) Antar att det blev för mycket jobb och för lite fritid. Förhoppningsvis så hinner och lyckas vi svänga ihop dem i helgen!

Självklart ska du få plättreceptet! Kan maila dig det lite senare :) Jag tycker själv att de är sjuuuukligt goda. Kan äta dem flera gånger per vecka hahaha :)

Vad roligt att du gillade min klänning! :D Jag är så nöjd så jag dör lite av glädje. Det låter som en bra idé att vänta med den jättedyra klänningen...men sedan, om den finns kvar och passar helt perfekt så tycker jag att du ska unna dig den! Du är så värd den klänningen!

Loppis är det bästa, man kan hitta så galet mycket fint för inga pengar alls! Ge det en chans, du kommer inte att ångra dig. Sitter precis just nu och äter frukost och gör mig i ordning för lite lördagsloppis :) Kram på dig fina!

2013-03-30 @ 07:15:42
URL: http://denlilladockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0