I snöstormen

 
Så här såg jag ut nyss på väg hem från jobbet! :) Snöstorm! Blåst är bland det absolut värsta jag vet. Det finns nog inget som gör mig så arg som när det blåser. Allt blir ju extra jobbigt då?! Att det dessutom ska SNÖA samtidigt gör ju inte saken bättre!

Jag har varit jätteduktig och ratat busskortet. Denna vecka är den fjärde som jag går till och från jobbet varje dag! Sammanlagt så blir det 4km promenad varje dag (ja, såklart så blir det ännu mer dom dagar jag dessutom powerwalkar!)! Stort för någon som mig :) Bästa turen är den till jobbet på morgonen, en skön start på dagen!

Nu ska jag träna rygg, sen abryter jag dagens fasta med något gott till lunch :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0