Idag kom ett paket från LCHFklubben!

 

Idag blev det äntligen tid till att gå för att hämta ut mitt paket från LCHFklubbens butik som jag skickade efter. Kände att det kommer sitta fint med lite Celciusdrickor när jag börjat löpträna, och kanske behöver lite mer energi!  Nu får ju löpningen ligga på hyllan ett litet tag, men när jag sätter igång igen ska dessa få mig att orka ännu mer! Däremot så kändes hälen/foten mycket bättre idag! Den ska få vila lite mer, sen ska jag börja promenera i löpskorna och förhoppningsvis kan jag börja min löpträning igen om inte allt för länge 

Jag brukar shoppa i LCHFklubbens shop med jämna mellanrum, jag hade önskat SÅ MYCKET att det hade funnits en fysisk butik i Östersund, men man kan ju inte få allt här i världen! 

Jag passade även på att handla med mig några Vitamin Well Stevia när jag ändå var på Statoil!

Vilken är eran Celciusfavorit? Jag har lite svårt för den extrema söta smaken på dom, men tror nog att det är en vanegrej! Absoluta favoriten är Cola!

Och glad påsk på er alla! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0