Jag förbereder fötterna för vad som komma skall!

 
Idag tänkte jag lite strategiskt och snörde på mig mina nya löparskor istället för mina gamla vanliga walkskor. Det känns som att det är vettigt att liksom "gå in dom" innan jag börjar jogga i dom? Eller hur?

Annars snör jag på mig dom dagen jag ska ut och springa, och så kanske jag får värsta chocken för att dom gör jätteont pga att mina fötter inte är van dom? Bästa möjliga förutsättningar var det ju! :)
 
Så nu förbereder jag mig själv och mina fötter litegrann för löpträningen som jag förhoppningsvis kickar igång om inte allt för länge!

Kommentarer
Postat av: ARGA STICKAREN

Blir det vårruset då? Jag ska också dra igång med min löpträning snart. Men jag är så sur eftersom det är så förbenat halt ute nu

Svar: Jag vet inte ännu. KAANSKE, haha! Däremot så finns det något som heter LCHFloppet i Stockholm i augusti som jag överväger starkt att anmäla mig till :D Men jag måste testa springa först, vem vet jag kanske kommer att HATA det, haha :)
Det är sjukt halt... Jobbigt! Jag har använt broddar (som gammtanterna!) hela vintern, och det funkar ju däremot superbra :) Hoppas det går fint att springa i dom med :)
Sofie Marklund


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0