Nya delmålet är satt!

 
Haha, förvåningen jag kände när jag insåg att jag faktiskt har nått mitt andra delmål för flera veckor sen! Här har ni någon som verkligen har noll koll! 
 
Nu är mitt tredje mål satt, och det ligger på 70 kg, dvs. att målet är nått om 7 kg (vägdag idag, och vågen visade minus 0,2 kilo - alltså väger jag prick 77,0 kilo, hurra!). Spännande! 

Jag har ställt mig in på att dessa 7 kg inte alls kommer att gå lika lätt som det har gått hitills. Jag har inte behövt kämpa alls för att gå ner 10 kilo på dessa 18 veckor. Men nu känns det som att jag måste tagga till lite och kämpa på :) Det känns inte jobbigt, bara kul! 
 
Jag har också börjat att fundera vad jag ska göra när jag har nått 70 kilo. Behöver jag gå ner mer? Borde jag ha ett litet delmål till? Ska jag stoppa där och sikta in mig på att hålla vikten istället? I och för sig så är jag nöjd så länge jag trivs med min egen kropp. Jag är inte där till 100% ännu, men snart så :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0