Vägningsfredag!

 

Idag är det fredag, och varannan fredag så väger och mäter jag mig! Vid förra vägningstillfället så hade jag gått ner 0,2kg – inte så mycket, men minsta lilla minus är ett BRA minus, tycker jag!  Jag tycker det är viktigt att kroppen får ta den tid den själv tycker att den behöver till att gå ner i vikt – jag har ingen stress när det gäller min viktminskning!

Idag visade vågen 75,3 kilo, vilket betyder en viktnedgång på -1,7kg under de två senaste veckorna. Så fint! Mitt mål just nu är 70kg, sen får jag se hur jag gör. Vill jag gå ner mer efter det

Så länge jag trivs bättre med mig själv och min kropp så är jag mer än nöjd. Vad skönt det är att kunna se sig själv i spegeln och faktiskt känna att man gillar det man ser!

Jag kommer aldrig att bli värsta bombnedslaget, det vet jag, men jag kan ändå jobba med min kropp så pass mycket att jag själv trivs med den, och det är det viktiga, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0