Vem är jag?

 
 
 
Så, vem är jag som skriver i den här bloggen? 
 
Jag heter Sofie Marklund, och jag bloggar också under namnet "Komigensofie". Den bloggen hittar ni HÄR, men vill ni läsa om min vardag, träning och LCHF så tycker jag att ni ska stanna här! Min andra blogg handlar till 99,9 procent om mitt yrke som illustratör, och där visar jag i stort sett allt som jag skapar! :)

Jag är 22 år gammal och kommer från Strömsund, som ligger i Jätmland. 'N redig 'n jämtlanstaus!
Jag har bott två år i Värmland (som jag förövrigt också tycker väldigt mycket om!), då jag gick på folkhögskola där, men idag är jag tillbaks i Jätmland, men för denna gång i bästa Östersund! 
 
Jag lever idag tillsammans med min mamma och min lillayster samt två hundar, och jobbar halvtid på något som heter Tant-i-Loop Film - en animations- och illustrationsgrupp där jag jobbar som illustratör. 
 
Jag tycker om att handla på Monki, att köpa fina svarta skor och att beställa böcker (en liten mani jag har - jag verkligen HETS-beställer böcker när jag väl kommer igång...). Jag gillar att titta på TV, speciellt om världens finaste Per Morberg är i rutan, och att klappa på mjuka hästmular (är en inbiten hästtjej som tyvärr har lagt hästintresset på hyllan just nu...)
 
Vad jag inte gillar är bland annat fåglar (huua, jävulens påfund!), slasksnö, blåst, sega gamla tanter inne på mataffärer. 
 
Är det något annat ni undrar om mig så är det bara att skriva eller maila mig! :)
Min mailadress ser ut så här: sofiemarklund(at)live.com
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0