Beställning från LCHFklubbens shop!

 

I helgen hämtade jag ut ännu ett paketfrån LCHFklubbens shop som jag klickat hem.

I beställningen jag gjorde denna gång fanns MONKI crunchy jordnötssmör, Cavaliers steviasötade hasselnötskräm, LCHFklubbens egna brödmix, en burk vaniljpulver och en flaska med Sweet drops med smak av English Toffee.

Hasselnötskrämen är verkligen FARLIGT GOD! Haha, jag brukar ta mig en tesked lite då och då och smaska på. Mmmmums!

Vaniljpulvret
är jätteviktigt för mig,
då jag smaksätter efterrätter med det Man behöver väldigt lite varje gång, så den lilla burken är väldigt väldigt dryg!

Och Sweet dropsen sen då. Den luktar gudomligt! Jag ser verkligen fram emot nästa gång jag ska göra pannacotta och få smaksätta den med English Toffee. Mmmm!

Allt går att hitta i LCHFklubbens shop HÄR, eller på plats i Stockholm, antnignen i Sturegallerian eller på Karlavägen 73! DESSUTOM – är ni medlem i LCHFklubben så får ni rabatt på alla varor i shopen! Det vet ni väll??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0