Cavaliers fairtrade steviasötade choklad


 

Åh, i veckan som varit så åkte vi och handlade på ICA Kvantum (favvoaffären BIG TIME!)! Där hade dom mycket fint LCHF-gott, och det gör mig så glad att hitta sånna här små guldkorn på mataffärerna  Bland annat så kunde jag köpa mina flaskor Vitamin Well Stevia där! Jag som bara trodde att dom såldes på Statoilmackar! 

Jag hittade också dessa steviasötade chokladkakor från Cavalier. Har kikat på dom ett antal gånger på LCHFklubbens shop, men inte klickat hem dom ännu. Ångrar att jag inte gjort det tidigare för HELVETE vad goda!

Chokladerna är rättivsemärkt med FairTrade, och dessutom naturligt sötade med Stevia. Inget tillsatt socker eller transfetter!

Den vita chokladen (med smak av mango & hallon) var verkligem TO DIE FOR. Så fantastiskt underbar (haha jag är helt till mig bara av att tänka på hur god den var! Farligt god. Tog man en bit kunde man dock inte sluta, så det var väll negativt). Den smakade lite som sånnadär yoghurtgodisar!

Den mörka chokladen med bär (hallon, blåbär & svartvinbär) var också underbar!Det var stora bitar bär i, som verkligen SMAKADE och åååååh så god! Jag brukar köpa Marabous premiumchoklad med hallon i, men den är så fattig på hallon tycker jag. Ska en choklad ha hallonbitar i sig och smaka hallon så ska det tamigfan vara hallon i också. Det får man i denna choklad! 

Är ni sugna på något lyxigt och gott till helgen, så köp dessa! Bara gör det! Hittar ni dom inte i butikerna där ni bor, så går dom att klicka hem från LCHFklubben!  Det finns dessutom flera olika smaker, och dessutom så finns dom som små ”Light bars”! Här finns den vita chokladen med smak av mango och hallon, och här finns den mörka chokladen med bär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0