Dagens färgglada frukost!

 

Det var riiiiiktigt längesen jag åt yoghurt till frukost. Tycker att det är onödigt som mål då jag tycker det drar iväg lite för mycket med kolhydraterna - men idag blev ett undantag, och det kommer nog att bli fler sånna i sommar. Det är ju faktiskt riktigt fräscht att äta lite yoghurt med hallon, kokoschips och lite pumpafrön på morgonen! :)

Just nu står ett bröd och bakas i ugnen - LCHFklubbens egna brödmix!!! Ser så mycket fram emot att få smaka. Det luktar jättegott och ser fantastiskt ut!

Igårkväll ägnade jag mycket tid till att baka fröknäcke. Det ska vara länge länge i ugnen, men när jag tillslut smakade på det så var det jättesalt och oätbart. Så tråkigt! Jag hade haft i 1 1/2tsk salt istället för 1/2 som det egentligen skulle vara :(

Det blir till att baka en ny omgång idag. Med mindre salt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0