Dagens träning

YES, FYFAN VAD BRA JAG ÄR! 

Alltså, känslan när man planerat 30 minuter PW, men kommer hem efter ett pass på 50 minuter, där 16 minuter var effektiv löpning! Hurra!

Jag vågade ge mig in på att faktiskt springa v. 4 på ”Get running”-appen idag! Dvs, 3min löpning, 1 1/2 min promenad, 5min löpning, 1 1/2 min promenad, och detta gånger två. Så glad! Det gick dessutom förvånansvärt bra och jag är så stolt över mig själv att jag klarade springa 5 minuter gånger två den här gången 

Svettigt blev det då solen låg på hela tiden, och jag hade en tröja för mycket på mig, haha!

Väl hemma tränade jag ben (20×4 utfall, 20×4 squats & 20×4 rumpövning) och armar (15×4 armhävningar, 15×4 dips på kant och 20×4 tricepsextensions). HELT SLUT ÄR JAG NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0