En vecka med periodisk fasta


 

Hej, alla fina! Ny vecka, nya tag, eller hur?Jag känner att mitt kolhydratsintag har blivit lite väl högt de senaste veckorna, så denna vecka får bli en liten nystart. Ska skriva ner lite riktlinjer att följa senare!

Idag kickade jag igång veckan med periodisk fasta! Jag är lite osäker på om jag vill köra varannan vecka eller varje vecka – jag får se om känner efter denna vecka helt enkelt

Annars så är jag inte helt på topp just nu. Jag tror att jag håller på att bli förkyld och det vill jag verkligen inte. Jag har dessutom ont i nacken och höger skulderblad igen vilket ger mig en jobbig huvudvärk. Jag har varit riktigt trött ett bra tag nu – men det kan ju bero på det lite för höga kolhydratsintaget, så förhoppningsvis blir jag piggare och får mer energi nu när jag ställer om till lite mer strikt igen!

Det har blivit en del gnäll senaste tiden, haha, jag ursäktar för det, nu blir det nya friska tag och förhoppningsvis blir mitt humör lite bättre med det

Idag bröt jag fastan med en stor tallrik tacos (köttfärs, paprika, MASSA jalapeno, creme fraiche, cheddardipp och lite salsa) – ju starkare desto bättre! Det ska fan vara som en käftsmäll, då vet man att det är rätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0