Ett halvår med LCHF!

Jag såg precis att Linda firar 5 månader med LCHF – stort grattis, härliga du!

Själv insåg jag att det i min kalender idag står6 mån LCHFklubben”. Idag firar jag alltså 6 månader som medlem i LCHFklubben, OCH med LCHF som livsstil. Det har gått så fort, och det är svårt att förklara hur tacksam jag är över att ha orkat gett mig in i detta, för gud så mycket jävla BRA jag har fått ut av LCHF!

Idag är det något som är så självklart för mig och hur mina dagar ser ut. Det handlar om att alltid få vara mätt & belåten och att få äta god, ren mat, som jag mår fantastsikt bra av!

Hurra för mig, och hurra för LCHF – och hurra för snart 15 tappade kilon (BARA 3 KVAR!)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0