Före- och "efter"bilder?

 

…Hur sugna är ni på att se före- och efterbilder,
haha? :) (eller ja, före och ”på vägen”-bilder! Jag har ju ett stort gäng kilon kvar att tappa!)

Mår lite illa av att se mina bilder som jag tog samma dag jag började med LCHF för 6 månader sen.

Jag tänker lite attdet borde ha hänt ännu mer än så här på ett halvår”, men sen inser jag att det ju faktiskt ändå har hänt oerhört mycket!

Är lite kluven på om jag vågar lägga ut bilderna, haha. Jag har ju inte världens bästa självförtroende när det kommer till min kropp, men ja… Det är ju mycket bättre nu än innan, kan jag ju i alla fall tala om :D Ni får en jobbig teaserbild så länge. Tills att jag har bestämt mig ;)

Nu ska jag ut på en powerwalk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0