Från sur till superglad!

 
Igår gick jag från att se ut så här…
 


…Till så här!

Bitter och sur över det stormiga vädret (det finns inge som gör mig så ARG och irriterad som när det blåser!), det tog tid innan jag tog mig utanför dörrn igår, kan jag tala om!

Men väl ute och på språng. Jag vågar nästan säga att jag ÄLSKAR löpning som träningsform just nu. Jag blir så glad av det, och det är jätteskönt. Tänka på hållningen, tänka på att andas, tänka på att hålla jämnt tempo, tänka på att ”jag klarar det!”.

Nu är jag ju bara nybörjare, och springer hittills ”bara” 5 minuter i tre omgångar under mina löppass, men det är en jävla bit på vägen – 15 minuter effektiv löpning är bra gjort för en sån som mig! Jag längtar tills att jag kan springa 5km i ett streck Förhoppningsvis om inte allt för länge! Jag hoppas-hoppas att jag kommer att orka tills det är dags för LCHFloppet den 24e augusti!!!!

Det bästa med löpningen är att man känner sig så JÄVLA bra efteråt. Just efter ett sånt pass är JAG BÄST I VÄRLDEN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0