Glass, vattenplask och mest bara gnäll




Dagen har bjudit på en glass! Jag var ju bara tvungen att testa den LCHF-okeja Calippo shots med bara 4g kolhydrater. God! Svalkande! Kommer att vara min räddning i sommar :)

Jag har också plaskat lite i den iskalla Storsjön.
Jag tycker alltid det är så jävla lockande att bada när jag ser stora mängder vatten. Men än är det på tok för kallt att bada ;)

Idag har det varit vilodag.
Nu har jag skrivit tre gånger om mina skavsår på hälarna. Dom ÄR brutala och jag kommer inte kunna ha på mig skor på flera veckor, känns det (och ser det ut) som. Hur behandlar ni skavsår? Aldrig att jag kommer orka vänta tills att dom har läkt ihop? Hoppas det går snabbt…

Annars så är jag sönderbränd. Hela jag kokar och svider och just nu känner jag för att gräva ner mig själv under jord, eller flytta till ett väldigt kallt land. Det har varit sommar i 2 dagar och jag är redan less. Jag hoppas att dessa två dagar kommer att vara dom enda ”riktiga” sommardagarna i år ;)

MVH En ganska sur och bitter tjej för dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0