Idag!


Jag målar, klipper, klistrar och ritar som en tok!
 Jag jobbar med arbetsprover till en skola som jag ska söka i Stockholm. Det är tredje året jag söker och i år SKA jag komma in på den. Förra året blev jag första(!!!) reserv, och det var verkligen att snubbla på mållinjen. Så surt. Men i år ska jag visa dom vad jag går för!!

Vid 14-tiden idag tog jag en välbehövlig pause från ritandet och tog mig ut på en kort men KRAFTFULL PW! Haha! Testade på en ny väg från den jag gått i 6 månader nu Känns som att det är dags att variera promenaderna lite! Mycket uppför, men det var jätteskönt som omväxling. 30 minuter gick jag och fick upp flåset rejält så det kändes bra, trotts att det var en så kort bit 

Väl hemma blev det detta till lunch! Ser ganska äckligt ut, eller hur?  Men det var det inte! Så gott! Kycklingburgare gömda under en massa cheddarost, med paprika och currymajjo! MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0