Igår, idag (och lite imorgon!)

Jag är helt slut i kroppen, hörrni! På ett bra sätt dock (tror jag!)! Igår så överraskade jag mig själv igen, och sprang 8 minuter i TVÅ omgångar, med 5 minuters promenad emellan. Det går framåt, och jag är så stolt över mig själv att jag klarade det! Det var lite flåsigt mot slutet av den andra omgången 8-minuter, men när det väl var över kände jag att jag hade kunnat springa 5 minuter till med lätthet :) Jag ligger runt 07:50-08:00 min/km när jag springer och känner att det är jättebra!

Jag tränade också benen igår, med utfall och squats, och det har resulterat i en brutal träningsvärk idag, haha! Ni vet när man knappt kan sätta sig ner på  toalettstolen för att det gör så ont ;) Men det är en skön känsla det här med träningsvärk. Då vet man att man har jobbat på!

Idag blev det "bara" en 40 minuters PW, med 40sek x 4 plankan!

Och imorgon... Vägning! Alltid lika spänd kvällen innan på vad vågen ska visa. Denna vecka har jag ju varit slapp med träningen pga skavsår, så vi får se hur det går med viktnedgången :D Men som vanligt är minsta lilla minus (och stillastående) framgång för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0