Jag hatar sol!

 


Det gick jättebra att springa idag med! Är så glad att det går bra! Dock så har jag ett par BRUTALA skavsår på hälarna (höger är värst, just nu DUNKAR det i hela foten, så illa är det! :( ), och dom är nog det enda som kan stoppa mig just nu, haha!

Något som ni nog inte vet om mig är att jag AVSKYR sol och värme. Att bli varm är det absolut värsta jag vet, och jag fryser mycket mycket myyyycket hellre än att svettas.

Sol för mig är bara äckligt varmt, jobbigt och irritersamt. Man orkar ju ingenting i stekande hetta?! Idag slog jag till och köpte en keps som förhoppningsvis ska skydda mig mot solsting i sommar. Bra inte den gör att jag bli jättevarm?!… Jaja, jag får testa!

Och nu en liten fråga:När är den ultimata tidpunkten på dagen att springa? Mitt på dagen förstår ju vem som helst att det går fetbort… Men ja – nu på sommaren – tidigt, tidigt på morgonen, på kvällen, eller måste jag ut mitt i natta för att slippa bli kokt???

(Fick mig en redig bränna igår på min PW, haha. Huvva!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0