LCHF-klubbens egna brödmix


 

Igår bakade jag detta bröd, som är från LCHFklubben, och dessutom deras alldeles egna mix. Superenkelt att göra - bara att ta blandningen, hälla upp i en bunke och tillsätta 3dl vatten. Blanda ihop och häll i formen som man får med! Låta stå och vila ett tag och sen in i ugnen på 175 grader i 55 minuter.

Det blev jättegott rostat med min favvoost Grevé. Synd bara att jag kommer att fasta mån-fre kommande vecka ;) Jag får snällt frysa in brödet och längta efter det tills på lördag nästa helg, haha!

Nej, men jag rekommenderar det verkligen! Klicka hem det HÄR (och skynda fynda, det är faktiskt 15 procent rabatt på hela beställningen idag på morsdag om man bara uppger rabattkoden "Morsdag" i kassan! Grymma LCHFklubben!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0