Löpträningen





Jag är stolt över mig själv!För det första för att jag har börjat löpträna, för det andra för att jag faktiskt tycker att det är KUL och SKÖNT! För det tredje för att jag orkar mer och mer!

Jag har faktiskt sprungit klart Get Runnings v.4. Ni minns – den som jag ”backade ifrån” ett tag? 5 min löpning, 1,5min promenad, 3 min löpning, också detta gånger två. Sammanlagt 16 minuter löpning under ett pass!!! Men nu är det avklarat och det går galant!

Idag var det tänkt att jag skulle springa om v4 igen, men knappade lite fel, orkade inte ändra och vips så sprang jag v.5: 5 minuter GÅNGER TRE! Det är stort för mig! Sista femminuterlöpet var kämpigt men ändå lättare än vad jag hade förväntat mig

Nu får jag ser hur jag gör i övermorgon på nästa löppass… Då är planeringen att springa 8 minuter, gå 5 minuter och springa 8 minuter igen. Just nu känns det lite overkill och jag tror att jag springer samma pass som jag sprang idag, mest bara för att komma in i det lite bättre Men nästa vecka, då jävlar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0