Min träningsoutfit!

 



Har varit lite sugen på att visa mina träningskläder
 ett tag nu  Hihi, dom går i rosa! Skorna också – fast att det inte syns så väl på bild! Ni får ursäkta de lite knepiga ansiktsuttrycken, haha!

-Träningsbyxorna (mina absoluta ÄLSKLINGAR! Skulle vilja gå runt i dom dygnet runt  ) är från Björn Borg
-Det supersköna linnet är av märket New body
-Jackan är egentligen en vinterträningsjacka – men kan knappast vara till för de superkalla vintrarna här uppe i norr, för den var ISKALL i vinter, haha! Nu är den dock perfekt!  Märket är Dobsom!
-Skorna är mina Reebok Easytone som jag köpte för ett år sen. Dom är jättesköna och JAG VET att man inte ska springa i sånna, men dom är så pass nerslitna nu  så det funkar faktiskt bra, haha. LOVAR att införskaffa rediga springskor om inte allt för länge…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0