Morgonträning!

 
 
 


Jag klockan 6 imorse vs. jag klockan 06:30 imorse.
Från supertrött och arg över att jag faktiskt ställde klockan så tidigt för att träna, till aspeppad och glad en halvtimme senare.

Men hörrni. Fan vad gött att träna på morgonen?! Det blev lite tight med tid när jag var klar och skulle göra mig i ordning för jobbet, men jag kom i tid, så ingen skada skedd :)

Löpningen såg ut som följande idag: 15 minuter pw som uppvärmning, löpning 5 minuter, gång 3 minuter, löpning 8 minuter, gång 3 minuter och löpning 5 minuter igen. Därefter ca 10 minuter pw som avslut. Sammanlagt 18 minuter löpning.

Det var dessutom perfekt väder ute. Soligt, men det blåste kallt och svalt och var jätteskönt. Jag måste verkligen ha denna go'a tur i huvudet till nästa gång jag ska upp tidigt för att träna (imorgon???)!

Väl hemma så avslutade jag med 4x40 sek plankan och 20x4 sidlyft på vardera sida, och sen självklart stretching.

Och dessutom - jag fastar ju idag. Det ska bli spännande att se hur jag står mig fram till fastabrytet kl 14. Haha, har aldrig förr tränat så tidigt i och med fasta så jag hoppas att jag överlever ;) För att kroppen inte ska börja bryta ner musklerna så drack jag mina aminosyror efter träningen!
Det var det! Nu blir det jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0