Ny vecka!

 

Ny vecka, tillbaks på jobbet! Dags för periodisk fasta igen och det är sååååå skönt på veckodagarna när man kan ligga och dra sig i sängen lite extra då man slipper stöka med frukosten, haha!

Är riktigt mör i benen idag efter gårdagens löpning, kan jag tala om! Men på ett skönt sätt! Ser  fram emot morgondagens tur. Jag ska verkligen försöka avverka träningen på morgonen innan jag tar mig till jobbet. Bra att ha det avklarat, så att jag inte är för trött och skippar det på eftermiddagen (det är lättare att skjuta på saker då har jag insett ;)), bra i och med PF då jag tränar under fastan och det gör mer för kroppen!

Vi får väll se om jag tar mig upp halv sju imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0