Sportbh'ar???

Blääääääää har precis tillbringat tre timmar på stan, där jag har testat både vanliga BH’ar och sportbh’ar. FY FAN DET ÄR DET VÄRSTA JAG VET!!!

För det första är just BH ett jättejobbigt plagg att ta på och av sig (tycker jag i alla fall, haha!), för det andra så måste man ju verkligen TESTA flera gånger innan man verkligen känner om den sitter skönt eller inte (=av, på, av, på, av, på, av igen). För det tredje – HALLÅ, det finns faktiskt dom (jag!) som har JÄTTEBRED RYGG och jättesmå bröst (haha!). Det är så jävla svårt att hitta en BH som passar bra då. Blir så arg bara jag tänker på det.

Nu sitter jag ju dock här med tre BH’ar som sitter skönt, MEN som har aningen för stor kupa. Jag har stl 85A på mina BH’ar – men ju större storlek (cm) detsto större blir ju kupan FASTÄN att det är en A-kupa?! Blir så less.

MEN jag lyckades i alla fall hitta tre stycken SUPERSKÖNA så jag får väll vara nöjd ändå.

Sen det här med sportbh’ar. Det finns INGET som passar mig Dom sitter alltid för hårt / är för små runt rygg/bröstkorg. Vill hitta nån som är MJUK och inte sitter åt. Jag ska ju springa i den så då vill jag att den ska vara ÜBERSKÖN!

Har varit på alla tänkbara sportaffärer (+ HM och GinaTricot) och testat ALLT men hittar INGET.

Har ni tips på något bra märke man borde testa? Jag behöver ju egentligen inget speciellt stöd för mina brön, men jag vill ändå ha något mjukt som håller lite på plats ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0