Vissa dagar hinner man bara inte!

Åhhh, jag blir på så gnälligt och rastlöst humör när jag inte tar mig ut på en PW eller tränar på annat sätt. Idag har varit en sån dålig, dålig dag!

Ibland måste man prioritera bort det man helst vill, dock. Jag jobbar med arbetsprover till en skola på Lidingö, som jag ska posta iväg imorgon (så är planen i alla fall!). En uppgift är att rita sitt kök. Helvete vad jag har ritat kök nu i eftermiddags och ikväll. Det är SVÅRT! Riktigt svårt. Men klar blev jag, och efter jobbet imorgon ska jag se till att få alla målningar och teckningar monterade så att jag kan posta mastodontpaketet senare på kvällen.

Så idag fick jag prioritera bort träning. Men efter imorgon, hörrni, då kommer jag ha all tid i världen till träning då det inte är några skolansökningar kvar att oroa sig över! Hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0