Ännu ett paket från LCHFklubben!

 

Titta vilket rosa-fint innehålldet var i mitt paket som jag hämtade ut idag! Jag har smakat på alla Questbars som LCHfklubben har inne i butik, och kom fram till att dessa är mina favoriter: Strawberry Cheesecake, White Chocolate Raspberry och Apple Pie! Självklart blev det ett gäng sånna i min beställning!

Och Vörtmixen. LCHFklubbens Vörtbröd. Fantastiskt är det - helt jävla fantastiskt. Bäst LCHF-brödet NÅNSIN, vill jag lova. Har gått och väntat ett helt år nu på att mixen ska komma i butik igen. Vet ni vad som står högst upp på min önskelista i år? Jo. Bara vörtmixar. Inget annat onödigt krafs! ;) Går att klicka hem här. Bara gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0