Äntligen helg!

 

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH VILKEN LÄTTNAD ATT KOMMA HEM OCH VETA ATT DET ÄR HELG!!!
Den här veckan på skolan har varit döden för mig. Fyfan, jag är så glad att den är över! En HEL vecka, varje dag 09-16 med i stort sett BARA föreläsningar. Jag klarar seriöst inte att sitta och lyssna i dom mängderna vi har gjort denna vecka.

Efter bara tjugo minuter föreläsning har dom tappat mig. Då är min koncentration som bortblåst, och jag sitter i stort sett bara och tittar på klockan. Det är så sjukt kämpigt, och jag blir så grymt frustrerad när jag måste sitta still och bara lyssna. Jag hatar det!

Nu får jag två dagar utan något sånt ALLS. På måndag tisdag och onsdag är det samma likadant igen, men efter det så blir det ÄNTLIGEN eget arbete och jag slipper sitta och lyssna på sånt som ändå bara går in i ena örat och ut genom det andra.

I alla fall! Igår tog jag mig ut på en liten-liten löprunda efter skolan. Det var så skönt! Speciellt efter denna stillasittande vecka. Jag har verkligen känt hur det har krupit i kroppen. Det blev "bara" 2,5km men det räckte gott och väl. Kämpigt var det, men som sagt skönt :)

Jag måste se till att peta in kortare löprundor på kvällarna så att jag får göra av med mer energi på veckorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0