Äntligen löpning igen!

 

Så här glad var jag idag efter mina 4km löpning:) Det var trotts allt två hela veckor sen jag sprang sist. Jag hade ju ont i min fot förra veckan, var upp till Östersund över helgen, och var sen hos en kiropraktor i början av veckan och fick lov att ta det lite lugnt efter ryggknäckningen.

Men idag var det dags! Sjukt peppad, och det var så härligt, även om det var kämpigt första 1,5 kilometern :) Det lossnade efter det och rullade bara på. Jag är lite mesig - när jag har sprungit mina fyra kilometer så är det något i huvudet som knäpper till och säger att nä nu räcker det, och hela jag lägger av. Skulle jag nån dag bara pressa bort det och kötta på skulle jag med lätthet klara 5 kilometer. Det är ju bara 1 ynka liten kilometer mer! Jag kanske ska sätta det som mål innan november är slut, haha ;)

Nu är jag helt slut i benen, och vet att jag kommer ha redigt med träningsvärk imorgon, men det kommer jag att ta med glädje. Det är gött med träningsvärk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0