Det där mörkret och den där tröttheten

 

Hej på er! Det är lite ostabilt i livet just nu - jag har inte den kontrollen och de rutinerna jag borde ha - även om jag tycker att det är okej just nu! Jag skyller på den kommande vintern, och de mörka dagarna!

Jag tar mig inte ut. Det var riktigt längesen jag var ute och powerwalkade, och ännu längre sen jag löptränade. Så tråkigt, för avsaknaden av detta påverkar mig verkligen så negativt!

Jag blir trött, obekväm i mig själv, less, otålig, trött på fel sätt. Idag stod jag inte ut längre! Jag kände att jag verkligen behövde ut och röra lite på mig, få lite frisk luft och få se solen, haha! Så det blev en 20minuters promenad på lunchen. Så skönt!

Det är så tråkigt att jag är så hemskt hemskt trött när jag kommer hem efter skolan på kvällarna - jag orkar inte göra annat än att äta, borsta tänderna och sova.

Kanske är det dags att trotsa tröttheten och avlägga 15-30minuter varje kväll till att antingen promenera eller springa. Jag måste få in det på nått sätt - annars kommer jag att bryta ihop totalt! Och 15 minuter är ju trots allt bättre än inga minuter alls...

Med start imorgon, då! Yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0