En matlagardag

 

Hej på er! Idag har jag ägnat dagen till att baka! :) Först ut blev en plåt, med dubbel sats kesobröd, så att jag har frukost i helgen!

 

Sen kastade jag mig direkt på pizzan! Jag måste ju ha lunch till nästa vecka :) Det blev en väldigt simpel pizza denna gång - med bara tomatsås, mozzarella och lite gréveost på. Enkelt men väldigt väldigt gott :) Och billigt förstås!

 

Och nu har jag precis kastat in denna skönheten i frysen. En Frozen Chocolate Peanutbutter Cheesecake efter recpet från Jillsmat. Cheesecakesmeten var GUDOMLIG. Längtar tills på lördag då vi ska kalasa på denna :)

Man kan gott och väl säga att jag har gjort tillräckligt för idag, haha ;) Jag vet inte vad det är, men jag har träningsvärk i HELA kroppen. Det värsta är att jag inte har en aning om från vad. För tränat det har jag inte gjort. Om jag inte, som min kusin Daniel sa, var upp i sömnen i natt och gymmade. Men det tror jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0