Frozen Chocolate Peanutbutter Cheesecake

 
 

Godmorgon allihop!
Igår var det frosseri här, haha! Vi startade kvällen med den heta torskgrytan, fortsatte med den här cheesecaken, och toppade med en stor, härlig ostbricka! :)

Cheesecaken kommer från fantastiska JillJillsmat.se - här är receptet! Enkel att göra, och god! Den föll kanske inte mig helt och hållet i smaken - jag är egentligen inte så mycket för jordnötter, men gillar man det är denna kaka en hit! Själva cheesecakekrämen skulle jag däremot kunna göra och äta ofrusen, haha, så JÄVLA god! ;)

Min mamma har varit här i helgen, då vi i fredags var och tittade och lyssnade på fantastiska Lars Winnerbäck! Det har varit fint att ha mamma här, men idag åker hon tillbaks till Östersund. Men först ska vi åka till Telefonplan för att kika på Konstfack, så att hon får se vart jag tillbringar mina dagar nu för tiden :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0