Tillbaka!



Hej på er! Nu vad det ett litet tag sen jag skrev här... Det har varit skola, jobb och resa till Östersund i vägen - jag har verkligen fullt upp!

Ja, det var i alla fall väldigt skönt att vara hemma i helgen - bara ta det lugnt och slippa tänka på allt som har med skola, jobb och pendla att göra...

Mamma bjöd på både laxrullar fyllda med wasabi och philadelphia, rullade i sesamfrön (så himla gott!!!) och "Grottost'n" som hon köpt (en Gruyère!), som enligt henne hade lagrats i en grotta "i några år" :) Grymt god var den i alla fall. Gruyere och Manchego är ju mina absoluta favvoostar (tillsammans med Grand Pére-brien och Gréve :D)

Men nu är jag i alla fall på plats i Södertälje igen! Jag har pluggat hemifrån idag, så jag passade på att ta mig ut på en PW också! Det var faktiskt över en vecka sen jag tränade eller rörde på mig överhuvudtaget - om man bortser från promenader mellan pendel och hemma. Det var riktigt skönt att få komma ut i alla fall, även om det inte blev en så värst lång pw :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0