1,7 kilo lättare!

 


Idag var det vägningsdax igen,
och hurra, jag åker till Stockholm 1,7 kilo lättare. Det är inte fy skam :) Det har känts bra de senaste veckorna, både med träning och kosten - jag har äntligen lyckats få kontroll på mina portioner (dom har verkligen VÄXT under sommaren, vilket såklart har påverkat mättnadsskänslor, överätning och antagligen töjt magsäcken en aning!). Nu hoppas jag att jag kommer kunna ha kontroll över kosten när det blir sån omställning i livet, men det ska nog gå bra!

Fick en kommentar på senaste inlägget av Samantha igår där hon skrev "Sluta inte skriva och inspirera bara" - tusen tack, och ingen fara! Jag fortsätter såklart att uppdatera och skriva om hur det går med träning och kost (så gott det går!)! Det kanske blir lite omtumlande vecor för mig framöver, så det KAN bli lite knackigt med inlägg, men jag kommer nog fort vara back on track igen, haha! Bara jag får landa i Stockholm och börjar känna mig hemma med ny plats att bo på och ny skola, och framförallt - nya bekantskaper! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0