Ännu ett besök på LCHFklubben i Sturegallerian!

 

Igår tog jag mig in på en tripp till Stockholm
- dels för att köpa kort som jag ska skicka, dels för att jag skulle till skolan för att skriva ut en uppgift. Jag passade även på att smita in på LCHFklubben på Sturegallerian för att handla lite smått och gott!

Hem kom jag med detta! Sesammjöl har jag aldrig testat förut, men i veckan ska jag baka matpaj och i receptet jag utgår från ska det vara sesammjöl! Ska bli roligt att se hur det funkar och hur pajdegen blir med det i :)

Sen så har jag verkligen saknat REDIGT kokosmjöl!!! Har kört på Kung Markattas kokosmjöl de senaste två månaderna, och det är ju inte jätteok med sina 17,8g kollisar per 100g, hehe! Aman Pranas är ju the shit med sina ynka 4g/100g!

Dessutom var jag bara tvungen att köpa en påse med frystorkade jordgubbar! Frågan är bara när jag ska kalasa till det med dom, haha ;) Det måste bli vid ett speciellt tillfälle :D

2 stycken Questbars i smaken White chocolate raspberry fick också följa med - dom är ju så jäkla goda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0