Det var den foten

 

Alltså, jag blir så less! Är det inte det ena så är det det andra... Min rygg har precis börjat bli bättre! Hallelulja! Ska dock ändå ta kontakt med vårdcentralen snart för att kolla upp den.

MEN i förrgår började jag få ont i högerfoten? Tänkte att det var pga mina kängor som är ganska platta som jag har gått mycket i den senaste tiden. Det är när jag sätter ner foten helt "platt" mot marken som det gör ont. Jag har istället haft mina springskor de två senaste dagarna då jag tänkt att dom nog är snällare mot foten med bättre stötdämpning osv.

Men nä. Det är nått jävla-jävligt med foten! Den gör bara mer och mer ont! Idag efter skolan har jag fått HALTA dit jag ska. Det går inte att sätta ner foten på rätt sätt, för det gör så ont! Det är som om jag har senadrag i hela foten, och det liksom "strålar" smärta från hålfoten ut mot höger sida och upp mot tårna? Så mysko. Nån som har koll på vad det kan vara?

Är så less då jag ju verkligen vill ut och pw'a och SPRINGA! Nu kan jag ju knappt gå på högerfoten, haha. Jävla jävla skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0