En heldag med kusinen!

 

Idag har jag haft en heldag i Stockholm
tillsammans med min kusin Marina och hennes kompisar! Det var skönt (men väldigt tröttsamt!) att hitta på något annat en helg än att bara vara hemma :)

Vi gick på ABBA the museum, vilket var kul! Väl värt ett besök, tycker jag - även om man kanske inte är så ABBA-intresserad. Fint och spännande att gå runt och kika där! (Hehe SPCIELLT KUL var det att se deras scenkläder! H-E-R-R-E-G-U-D vilka (förskräckliga) kreationer!)

Vi gick ut och åt också - på T.G.I Friday i Kungsträdgården. Det var kanon! Gud så god mat, och vilken service! :) Jag bad om att plocka bort både pommes och bröd från min hamburgare, för att byta ut det mot mer sallad. Dessutom så fick jag välja ett extra tillägg som blev stekt svamp! :) Burgaren var Det var verkligen SÅÅÅ gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0