Fot-ontet är äntligen borta!

 

Hej på er! Idag kunde jag bara inte låta bli
- det var så fint väder, och det kröp i kroppen. Det var bara ett måste med en pw! :) Mitt fot-ont är borta (tusen tack till snälla Cina som tipsade på voltaren-gel och litte tabletter - det gjorde susen!), men självklart tar jag det försiktigt med den, och smörjer den med voltaren morgon och kväll!

Det var sååå skönt att kunna gå redigt igen, haha! Nu ska jag se till att värma upp försiktigt denna vecka med korta, lugnare pw's, så kanske jag kan springa igen nästa vecka :) Längtar! Aldrig trodde väll jag, när jag började träna i början av januari i år, att jag faktiskt skulle längta efter att få löpträna.

Jag känner mig lyckligt lottad som faktiskt tycker det är härligt att få röra på mig, och att jag har lyckats styra mitt liv så pass att jag har kommit till den punkten att jag kan tänka så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0