Idag är det dags!

 
Nu ni! Idag är det dags för ännu ett matlåderecept- OM det nu blir gott över huvudtaget, haha! :) Men det tror jag! Det kommer att bli en ragu på kycklinghjärta, med bland annat bacon, paprika och lite annat smått & gott. Denna gången siktar jag in mig på fem matlådor - precis lagom till en skolvecka :)

Det ska bli så spännande att smaka kycklinghjärta. Jag blev ju verkligen SÅ fruktansvärt glatt överraskad och glad över hur gott det var med kycklinglever. Jag håller tummarna för att kycklinghjärta kommer att vara minst lika gott :D


Nu ska jag iväg för att inhandla de sista ingredienserna jag behöver till ragun, förhoppningsvis kommer receptet upp ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0