Klänningen 2009 vs. 2012!

 

 För några dagar sen tog jag mod till mig för att testa en klänning som jag använde första och sista gången på julafton 2009, dvs för 4 år sen. Som jag minns det så passade den mig perfekt då 2009, men under de senaste åren har jag inte ens fått den över varken axlar eller höfter de få gånger jag tänk att jag ska testa den.

Idag sitter den SÅ BRA! Jag visste att jag hade bilder på mig i klänningen där när jag använde den den där julen, och när man jämför bilden från 2009 och idag så ser jag ju att klänningen kanske redan då var lite för tight/liten för mig, haha. När jag tänker efter så hade jag lite svårt för att sitta i den då, då den var lite för liten, haha!

I alla fall. Jag blir så oerhört glad när jag idag kommer i någonting som kanske till och med var lite för litet redan 2009. Och jag mår så bra. Helt fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0