Man får ta tillvara på tillfällena

 

Hej på er!  Det blir lite långt mellan inläggen här,
jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Det är verkligen högt tempo på skolan, och då det blir långa dagar för mig med långa resor hem så orkar jag inte så mycket mer än att äta, borsta tänderna och somna när jag väl kommit hem, haha!

Jag försöker verkligen ta tillvara på de dagar då jag hittar en liten lucka till att röra på mig. Det har liksom blivit lite av en lyx att power walka eller springa nu när jag studerar.

Idag tog jag mig i alla fall ut på en löprunda! Så skönt, så nöjd! Älskar det här vädret - kyligt och svalt, men värmande när man kommer ut i solen :)

Hoppas allt är bra med er - jag ska verkligen försöka uppdatera mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0