PW, fastabryt och plugg!

 

Idag pluggar jag hemifrån! Det betyder också att jag kan pausa från plugget med en härlig PW! Haha, i spöregnet - men det gjorde mig ingenting alls. Var riktigt skönt att komma ut och bara kötta på med pw :)

Det var extra härligt med fastabrytet efter power walken - gröt med kanel, sötströ, smör och gräddvatten, samt två perfekt kokta ägg med smör och lite kaviar :)

Dessutom så har jag fixat en tid hos en kiropraktor här i Södertälje som ska kika på min rygg & nacke på måndag. ÄNTLIGEN! Jag hoppas verkligen att jag kan få den hjälp jag behöver. Det håller inte i längden att ha ont vareviga dag.

Nu är det dags för dusch och sen ska jag götta ner mig i skissarbete på skoluppgiften vi har nu: Att göra en ordbild utifrån en gata vi har studerat sen i söndags. Det ska bli spännande att se vad min gata, Fridenslundsvägen resulterar i för slags ordbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0